niedziela, 18 listopada 2012

Fique Rude #5 - recenzja

Jeszcze nie zdarzyło mi się opisywać zina z Brazylii, ale skoro udało mi się nawiązać kontakty z ludźmi z tego kraju udaje mi się od czasu do czasu dostać ziny czy płyty. Mnie cieszy to bardzo. Jedyny problem to bariera językowa, bo jeśli ktoś nie ma pewności to oznajmiam, że wszystko po portugalsku a z tym językiem mi raczej nie po drodze. Ale obowiązek recenzowania jest więc. Format A4, stron 24, drukowanie na drukarce, aczkolwiek nie jest na tyle dobrze, żeby zdjęcia były wyraźne. Ból często powtarzalny. Szkoda, bo jedną ze stron zajmują zdjęcia z koncertu Garotos Podres, Causa Torpe, Expulsos do Bar. Poza zdjęciami mamy kilka recenzji w tym zina Real Enemy czy filmu Beijing punk, jest także tekst o Derricku Morganie, fragment (chyba) jakiejś książki o załodze Careca aos Quarenta (jeśli się mylę to niezamierzenie ale doczytać się nie udało). Należy jeszcze wspomnieć o wywiadzie z zespołem Causa Torpa oraz kilkustronicowym komiksie i to wszystko co znalazło się w tym numerze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz