sobota, 19 maja 2012

The Daltonz „Suedhead Rock” - recenzja


Dzięki współpracy z kolega HaCe (wielkie dzięki) pojawiać się będą na tym blogu, a później też w papierowej wersji Skinhead Story recenzje muzyczne (i nie tylko).


Francuska wytwórnia UVPR ma pod swoimi skrzydłami naprawdę świetne kapele jak chociażby znani już dobrze także w Polsce hardXtimes czy 86 Crew ale też zespoły młodsze jak Maraboots. Tym bardziej się ucieszyłem gdy od Rodzyna otrzymałem do recenzji m. in. płyty właśnie tego wydawcy. Jedną z nich był krążek The Daltonz. Z zespołem zetknąłem się już nieco wcześniej przeczesując niezmierzone zasoby serwisu youtube. Od razu wpadli mi w ucho. To co grają to wypadkowa typowo francuskich brzmień streetpunka zmiksowana z nieco angielskim stylem i amerykańską przebojowością. Zamieszałem? No to sprawdźcie sami, że to prawda. Na ich nowej płycie „Suedhead Rock” dostajemy to co najlepsze jeśli chodzi o uliczny punk rock. Od pierwszego do ostatniego kawałka z głośników atakuje przebój za przebojem i gdyby Marek Niedźwiedzki z radiowej Trójki oszalał i zaczął w swojej liście przebojów puszczać oi! to The Daltonz byliby w czołówce. Trudno mi nawet wymienić lepsze i gorsze numery. Szkoda tylko, że kapela tak mało śpiewa w swoim ojczystym języku, ale to chyba jedyny mankament.
HaCe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz