wtorek, 28 września 2010

Koncerty i inne takie

Czasem chorowanie nie pomaga w robieniu nowych rzeczy, przynajmniej mi się nie chce za bardzo. Udało mi się dorzucić koncerty w pasku po prawej i tamże będę je uaktualniał. Co do zina punkowo zapowiadam wywiad z młodą kapelą z Łodzi - Banda Whysego. Mają nowy materiał i zapewne trzeba ich trochę poprzedstawiać. Poza tym dużo materiałów siłą trzeba od ludzi uzyskiwać, bo albo dzieci przeszkadzają albo picie. Wstawiłem info o krzyżówce punk rockowej, ale nikt chyba nie zdaje sobie sprawy jak ciężko taką zrobić, ja już to wiem, ale skoro się porwałem na to, to dokończę.

1 komentarz:

  1. o kurcze, spoko blog ;-) i widze, że dużo info o koncertach z moich rejonów ;-) muszę tu bywać częściej co by niczego nie przegapić ;))) Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń