poniedziałek, 19 grudnia 2011

Uff

Weekend był długi, najpierw pojawiłem się na koncercie Xenny i Lunatics, o trzecim zespole nic nie powiem bo nawet nie pamiętam co to było. Dzień później, czyli wczoraj pojawiłem się i pobalowałem na Dr. Ring Ding i Bartenders. Super zabawa i do tej pory mój organizm chce wody... Ogólnie udało mi się przeprowadzić niewielki wywiad z Panem Doktorem i mam nadzieję, że może jeszcze zdążę dołączyć go do 3 numeru Skinhead Story. Ogólnie mamy kolejne nowe rzeczy, najdalej jutro pojawią się w distrze koszulki damskie i męskie Evil Conduct, powrócą niektóre tytuły jak np. Evil Conduct Rule O.K. czy Cockney Rejects. Dziś wreszcie Contra Records dostała składankę na 30 lat Oi-a!, więc mam nadzieję, że dotrze do mnie wkrótce.

P.S. Szukam grafików, co chcą poprojektować koszulki i badziki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz