poniedziałek, 17 października 2011

1.XI.2011 The Last Resort and more...


Po porannej wizycie na grobach Waszych bliskich, wieczorem zapraszamy Was na premierowy koncert w Polsce brytyjskiej legendy oi-punk. Na koncercie wystąpią:

- THE LAST RESORT (Oi! / Punk LONDYN, Anglia)
Ponad 30 lat na scenie, setki koncertów i ponad 11 wydawnictw na koncie, oto klasyk angielskiej sceny oi, który pierwszy raz zawita do Polski. Niegrzeczni, niepokorni, niepoprawni - oto brytyjska grupa
http://www.resortbootboys.com/

- KIDS OF THE STREETS (Oi! / Punk MOSKWA, Rosja)
Kiedy pierwszy raz usłyszałem tę kapelę najpierw porównałem to do Social Distortion oraz... Perkele. Moskiewski band trafił w moje gusta muzyczne, dlatego bez wahania pomyślalem o stołecznych skinheadach przy okazji takiego wydarzenia. Polecam przesłuchanie i tylko czekać na ich występ
http://www.myspace.com/kidsofthestreets

- MAUSER (Oi! / Punk WARSZAWA, Polska)
Ślepego i bandy pijaków, nie trzeba przedstawiać. Stołeczny band po wielu latach przerwy wraca na deski klubów. Będzie okazja znów pośpiewać. "Taki już jestem i nie zmienie się i nie chce zmieniać świata tylko bawić się. Oi!"
http://www.myspace.com/mauseroi

DATA: 1 LISTOPADA 2011 (WTOREK - DZIEŃ WOLNY OD PRACY)
MIEJSCE: KLUB FONOBAR ul. WAWELSKA 5 (TEREN STADIONU SKRA WARSZAWA
WJAZD: 32 ZŁ - W PRZEDSPRZEDAŻY / 42 ZŁ W DNIU KONCERTU
START: 20:00

Zapraszamy

1 komentarz:

  1. widziałam kids of the streets na żywo w głębokiej rosji - to jest moc! ale na płycie ciency jak pasztetowa

    OdpowiedzUsuń