niedziela, 3 kwietnia 2011

Polskie fora internetowe

Dziś się złamałem i co mi się nieczęsto zdarza napisałem odpowiedź w jednym z tematów na forum. Teraz w ramach poprawy noworocznej obiecałem sobie, że nigdy więcej. Napinki internetowe, łatki i oskarżenia, a niedawno kilka osób pytało mnie czy nie chciałbym założyć forum, które z założenia miałoby być bez żadnej polityki i skupiać się na muzyce. O ile się jeszcze wahałem o tyle teraz jestem przekonany, że to szaleństwo bez szans na powodzenie :) Osoby pytające odsyłam do istniejących już tematów na forach, przecież na dłuższą metę tego się nie zdzierży. Jeśli kogoś interesuje moje podejście, odpowiedziałem na pytania (można nazwać to wywiadem), które pojawią się w przygotowywanym numerze Real Enemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz