piątek, 18 marca 2011

Bulbulators - Principes Mortales Punk Aeterna

Już na samym początku zapowiadałem, że w Skinhead Story pojawi się Bulbulators. Teraz zaś jeszcze chciałem powiedzieć w jakiej formie. Tym razem zamiast wywiadu Iglak odpowiadający za sferę tekstową opisał kawałek po kawałku utwory z najnowszej ich płyty Principes Mortales Punk Aeterna. Teraz już będziecie wiedzieć, czego każdy kawałek dotyczy, skąd na niego pomysł i czy interpretacja tekstu wam się udała. Mam nadzieję, że pomysł na taki artykuł się spodoba i będzie kontynuowany w kolejnych numerach.

3 komentarze:

  1. Aeterna a nie Arena ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma kuźwa jak autokorekta. Fuck...

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprawione, najgorsze że dziś tego słuchałem a nie zauważyłem zmiany edytora tekstowego. Dzięki za uwagę.

    OdpowiedzUsuń