wtorek, 7 grudnia 2010

Książka, ziny i o koncertach wypowiedź

Czasem mam wrażenie, że żyjąc na końcu świata nic się u nas nie dzieje i dziać nie może. Ostatnio miałem przyjemność np. otrzymać mailem informację o książce Garrego Bushell;a "Hoolies", o której po polsku pewnie mogę jedynie pomarzyć, ale zabieram się do zamówienie po angielsku. Jak sam Garry stwierdził książka opisuje przekrojowo wszystkie główne ruchy młodzieżowe w Wlk. Brytanii, w tym ma dwa duże rozdziały o skinheads, a także rozdział o punks, hooligans, 2Tone oraz oi!. I jak tu nie wydać kolejnych pieniędzy? Hehe

Wszyscy zainteresowani umieszczeniem informacji o koncertach na poniższym blogu, niech po prostu wyślą maila na skinheadstory@gmail.com a ja umieszczę info tak szybko, jak do mnie trafi.

Kolejne cztery recenzje zinów niedługo na blogu tym razem dotarły do mnie: polski Garaż, w którym m.in. Combat 84 czy Booze&Glory, fiński Anti - Hippie Fanzine (z CD), kanadyjski Subculture Spirit oraz nowy numer austriackiego Oi! The Print (także z CD).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz