czwartek, 7 października 2010

No Bollox Just Oi! nr. 3 - recenzja

Cóż moja zinofilia się rozwija, a dzięki Skinhead Story nabrała nowych barw. Czasem zakupywałem rzeczy, o których nie miałem pojęcia, czy są w języku który nie połamie mi języka i którego tłumaczenie zrobić może wujek google. Cóż tym razem pierwszy zine zakupiony z Rumunii. No Bollox Just Oi! to zine rumuński ale w całości po angielsku (no wyjątek stanowi jedna jedyna strona). 86 stron z wywiadami, artykułami i zdjęciami. Te ostatnie niestety mimo tego, że zine drukowany niezbyt dobrej jakości a i druk potrafi czasem zaniknąć przy marginesach. Okładka zaś z czymś co mnie zawsze wkurza do głębi, czyli tak naćkanymi logami, że tak naprawdę zaburza to całą stronę. Ale każdy ma swoje zdanie. Zawartość poza wspomnianymi niedociągnięciami druku zaś naprawdę dobra. Ostatnia rzecz, do której się przyczepię to świeżość materiałów. Jest tu i wywiad z grudnia 2009 jak i z 2007. Trochę jakby część rzeczy po prostu miała zapchać zaplanowane strony. Wielki plus zamieszczonych wywiadów to ich obszerność i większości autorzy zawdzięczają to robieniu wywiadów na żywca, co zawsze jest według mnie lepsze, bo przy piwie ludzie robią się znacznie rozmowniejsi i pytania zaplanowane mieszają się z tymi dodatkowymi. W środku m.in. Section 5, Traditionals, Jenny Woo, The Misogynes, On The Job, Disdainful, Njord czy Eastside Boys. Dodatkowo dużo o psach, gdzie amstaff rządzi i na koniec garść recenzji zinów i muzyki. Do zina dołączona jest płytka DVD zawierająca poza utworami muzycznymi (kawałki prawie każdego zespołu, z którym są wywiady), wywiady "na żywo" z Cock Sparrerem, Towerblocks + 2 więcej oraz  pdf-y 1 i 2 numeru zina (jakość pozostawia wiele do życzenia). (http://www.oioioi.ro)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz