piątek, 28 maja 2010

Testowanie próbne, coby uczynić najpierw to miejsce takim jakim je chcę mieć. Skinhead story - moja historia i historia ruchu.

Powoli doprowadzam to miejsce do takiego porządku, jaki mi jest potrzebny. Co będzie zamieszczane ? Wszystko co wiąże się z ruchem skinheads. W ramach moich zainteresowań wchodzą filmy (te dokumentalne i fabularne także), książki, muzyka, zdjęcia, ziny i wszystko co tylko wpadnie w moje ręce. Ruch skinheads jest bardzo zróżnicowany a ja nie lubię pewnych jego części mimo wszystko zamierzam i o tych częściach pisać/zamieszczać materiały. Lubię słuchać Ska i skinhead reggae, zdarza mi się northern soul, lubię punk w większości jego odmian o zgrozo lubię viking rock ale też rockabilly czy niektóre kapele psycho. Mam kompletny misz masz muzyczny i to wszystko ma być częścią tego bloga, czy komuś się to podoba czy nie.

Blog nie będzie nigdy propagował żadnych poglądów politycznych, bo mnie to kompletnie nie bawi. Z góry powodzenia życzę wszystkim z kometarzami z lewej czy prawej strony. Ja to szczerze zlewam.

K.

2 komentarze: